torsdag 29. oktober 2015

Kanskje papirbok også?

I dag har jeg vært i kontakt med noen som har gitt meg håp om at «Nydelig og en halv» også kan realiseres som papirbok! Jeg har fått satt opp et regnestykke som ikke ble så galt; da har jeg spurt etter prisen på paperback, og i et (veldig) lite opplag.
Jeg kan få hjelp til å lage/tilpasse omslaget, slik at det passer på boka. Jeg vet allerede nå at jeg i alle fall et usikker på hvordan jeg tilpasser omslaget med rygg og alt, men innmaten i boka greier jeg sikkert å plundre til på et vis. For øvrig skal innmaten og eventuelt omslag leveres som PDF.

Jeg har puslet litt med baksida på boka i dag, i tillegg til at jeg er kommet ca halvveis i boka når det gjelder å taste inn rettelsene jeg har notert meg.

Jeg kommer til å sitte litt i tenkeboksen, men hvis jeg bestemmer meg for å trykke opp et lite opplag av boka, må jeg søke om ett ISBN til; alle utgaver av bøker skal ha eget ISBN, nemlig.

2 kommentarer:

  1. Hei, så spennende! Dette synes jeg du skal gå for, tror du da vil nå flere enn om du bare utgir den som ebok. Det høres også ut som om du er bra i rute med bearbeidingen. Så mye god erfaring du får med deg i et sånn prosjekt! Og ennå er det jo ikke november :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er helt klart lesere som vil gå glipp av Nydelig og en halv, om den bare kommer som e-bok, og når papirbok lar seg realisere uten at det koster altfor mye, så er det ikke mye å lure på. Det er veldig behagelig ikke å behøve tenke på inntjening; så lenge jeg går noenlunde i null, er jeg fornøyd :-)

      Slett