torsdag 14. februar 2019

Noen ganger holder det - nå er det like før utgivelse

Som nevnt skal jeg gi ut en novellesamling som ebok i år. Jeg var ferdig med siste korrektur og hadde lastet opp epub-fila i ebok.no, da jeg oppdaget at det var noe jeg hadde glemt. Nemlig å lage såkalt vaskeseddel, eller teaser; den korte beskrivelsen som skal følge med boka.
Den måtte jeg tenke litt på, så da stoppet det litt opp for meg igjen. Og så ble jeg syk, feber i flere dager, så det var vel influensa. Og så kom det noen andre ting i veien etter det. Men i løpet av helga som kommer håper jeg at jeg skal få gjort alt klart, slik at boka endelig blir født!

Novellesamlingen heter Noen ganger holder det. Novellene skrev jeg første råutkast til våren 2007, må det vel bli. Så nå tenker jeg det er på tide å få dem utgitt. Nå eller aldri.

2 kommentarer:

  1. Hei! Typisk at det skal komme noe i veien ja, når man er nesten ferdig... Kjenner til det. Så spennende med e-boken din! Lykke til med innspurten! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Gro Jeanette :-)
      Siden sist er boka faktisk ute; må lage et blogginnlegg en av de nærmeste dagene om det - det er jo en skikkelig gladnyhet :-D

      Slett