mandag 27. januar 2014

Min femte roman går snart i trykken, og jeg lurer på om du er interessert i å kjøpe?

Så kommer det jeg ikke kan. Eller i alle fall det jeg ikke liker så godt...

Publica er og blir et lavkostnadsforlag. Så selv om jeg har gitt ut tre bøker hos dem før, må jeg forhåndsselge minst 100 ex før utgivelsen.

Så nå kontakter jeg slekt og venner og håper de har lyst til å kjøpe boka mi.

Er det noen her som har lyst til å kjøpe?
Det er bare å ta kontakt, e-post-adressen finner du på siden her. Boka koster 298,- + 50,- i porto.

Kjære Sandra
er en uavhengig kjærlighetsroman.


Gudrun flytter fra hjemstedet Leira i Valdres i et forsøk på å vinne kjærligheten i Oslo. I byen får hun jobb i mote- og livsstilsmagasinet Livets lyse sider, der hun tar hånd om en populær spørrespalte om samliv og kjærlighet kalt Kjære Sandra. Gudruns innlegg er gode, spalten og magasinets popularitet bare øker.
Men selv om Gudrun gir god hjelp til andre som trøbler med kjærligheten, ser hun kanskje ikke like klart når det gjelder seg selv og sine egne utfordringer?


Boka koster 298,- + porto (50,-).

2 kommentarer:

  1. Hei, og gratulerer med snarlig utgivelse! Jeg kjenner meg ikke helt i målgruppen, men håper uansett at du får realisert boka snart! Tenk om det hadde eksistert en etablert salgskanal for forhåndssalg sånn at det var lettere for lesere å finne bøkene. Kanskje det finnes? Lykke til!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for at du vurderte et kjøp, i alle fall! :-) Det går nok greit med salget til slutt. Som sist må jeg nok kæsje ut for de siste ca 40-50 eksemplarene av de 100, men jeg har pleid å selge en del fra lageret mitt etter hvert. Men dette har ikke vært noen lukrativ geskjeft, akkurat: Så langt har ikke forfattergjerningen min vært betalt arbeid, mer som en dyr hobby ;-)

      Slett