tirsdag 14. februar 2012

«Pengetrøbbel» er sendt til trykkeriet

Jeg tok visst litt i, da jeg skrev at «Pengetrøbbel» kom til å være klar i god tid før påske, for selv om boka ble sendt til trykkeriet i dag, er trykketid beregnet til 5-6 uker.
Det vil si at vi bare ganske akkurat rekker utgivelse til påske.

I disse dager tar jeg imot bestillinger, og det er hyggelig når folk sier "Denne har jeg ventet lenge på!" og "Selvfølgelig vil jeg gjerne kjøpe boka di!"
Det er jo slik at jeg må forhåndsselge 100 ex denne gangen også, så jeg tar nå kontakt med folk som har kjøpt de forrige bøkene og håper de har lyst til å henge med. Tusen takk til dere som har bestilt!
Er det flere som ønsker å kjøpe boka, er det bare å ta kontakt! (randi.landmark@gmail.com)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar