onsdag 12. mai 2010

Lystløgneren - 2. korrektur









Jeg mottok 2. korrektur av Lystløgneren torsdag 6. mai. Mandag 10. returnerte jeg denne, med rettelser og endringer i forhold til de innspillene jeg fikk fra konsulenten denne runden. Det var ikke så mye å rette nå – kanskje holder det med en slik runde til, før boka settes og jeg leser siste korrektur.

Den aller siste korrekturen kommer jeg til å skrive ut og lese på papir, ellers har jeg utelukkende lest på skjerm så langt, for denne boka. Å lese på papir skjerper ytterligere, slik virker det i alle fall for meg. Jeg finner alltid noen småfeil da, som jeg har oversett på skjermen.

Om vi rekker utgivelse i mai er jeg mer usikker på – det avhenger av hvor fort konsulenten kan jobbe. Hun har helt sikkert flere prosjekt hun jobber med samtidig, så vi får bare smøre oss med tålmodighet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar