mandag 16. mai 2016

Salg av Nydelig og en halv

Nå har jeg bestemt meg for å ta Nkr 100,- per eksemplar av Nydelig og en halv; et rundt og fint tall, lett å huske :-)

Hvis kjøper bor langt unna, så jeg må sende boka i posten, kommer porto i tillegg. (75 Nkr).

Jeg har ikke så mange eksemplarer liggende, men kan trykke opp flere hvis etterspørselen blir stor. Du kan sende meg en e-post eller melding på Facebook hvis du ønsker å kjøpe.

Nydelig og en halv er på 269 sider, og dette er min sjette roman, tro det eller ei.

Om handlingen:
Stine anser seg først og fremst som karrierekvinne.
Selvfølgelig skal hun ha mann og barn en gang, men det haster ikke.
Men så fyller hun 35 på samme tid som den siste av
hennes tre gode venninner gifter seg, og plutselig innser hun at det haster med å finne mann hvis det ikke skal bli for sent.
Venninnene hennes er heldigvis fulle av gode råd om hvordan hun skal finne drømmemannen, for Marte fant sin Tom da hun så over beholdningen (lette blant gamle flammer), Ragna møtte Alexander på fjelltur, og Cecilie sjekket opp Stein
 på nettet. Stine bestemmer seg for å forsøke metodene de andre har hatt suksess med…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar