onsdag 14. mars 2012

Pengetrøbbel kommer snart

Jeg har grunn til å tro at alle som har forhåndsbestilt Pengetrøbbel kommer til å få den i postkassa en av de nærmeste dagene. Jeg har i alle fall fått e-post fra forlaget om at det er pakke på vei til meg.

Jeg er som vanlig litt nervøs rett før jeg skal få se det endelige, ferdige resultatet. Så snart jeg får boka i hendene kommer jeg til å åpne, bla og sjekke at alt er som det skal – omtrent som man gjør med et nyfødt barn: teller fingre og tær, sjekker alt er på plass.
I tillegg er jeg veldig spent på hva slags reaksjoner jeg får fra leserne, for jeg håper selvfølgelig at jeg får noen - både lesere og reaksjoner!

2 kommentarer:

  1. Hei Sidsel! Det kjennes så fint at det sitter folk rundt omkring i landet og venter på boka og gleder seg! Nå håper jeg dere får en skikkelig fin leseopplevelse!

    SvarSlett