tirsdag 9. februar 2010

SALGSBREV



I dag har jeg sendt ut salgsbrev om "Lyst-løgneren" til slekt og venner jeg håper har lyst til å lese fortsettelsen av "Vårløsning".
Jeg legger ut brevet her, i tilfelle det kan være noen flere som er interessert.

Til alle som leste og likte ”Vårløsning”!

I år kommer jeg med bok nummer to fra Svaldal-miljøet, og jeg håper du er klar for en ny dose romantikk og dramatikk fra moderne bygdemiljø!

I ”Lystløgneren” er vi tilbake i fjellbygda Svaldal, der Marie og Hallgrim innledet et lovende kjærlighetsforhold sist vi møtte dem. Nok en gang blir det litt ugreie mellom dem, men vi får håpe de greier å finne ut av det…
Lensmannen i Svaldal får tips om mistenkelige aktiviteter i Vestfjellet nattestid. Men er dette tipset til å stole på da det kommer fra Eva Styrbakk, en kvinne de tidligere har stiftet bekjentskap med og konstatert er lystløgner?
Snart åpenbarer det seg at det foregår litt av hvert i fjellheimen, og det går ikke lang tid før både Hallgrim og Marie befinner seg midt i begivenhetenes sentrum…

Utdrag fra boka:

Nå var Marie kommet til skogholtet like før svingen hvor sentrum av bygda kom til å åpne seg foran henne. Etter skogholtet skulle hun krysse veien og forflytte seg til gangveien på høyre side. Før hun kom så langt skvatt hun til ved den brå lyden av en stemme som ropte. Samtidig skled snuten av en stor, svart bil stille opp ved siden av henne. Hun snudde seg og så rett inn i ansiktet på føreren av bilen, en forholdsvis ung mann med et merkelig, spisst utseende og et usympatisk flir om munnen.

”Hva sa du?” spurte Marie høflig, da hun skjønte at det var mannen i bilen som hadde kauket og slik forsøkt å påkalle oppmerksomheten.

”Jeg sa: Lyst på en kjøretur?” Igjen dette lite tillitvekkende gliset. Marie ristet bestemt på hodet.

”Nei takk. Nå er jeg øyeblikkelig fremme ved målet for turen,” svarte hun med formell og avvisende tone.

Mannen i førersetet gliste enda bredere, og Marie la merke til at begge fortennene hans glimtet av gull. Uvegerlig grøsset hun og rygget for å komme rundt bilen og haste over på den andre siden av veien. Hun kom ikke lenger enn rett bak kjøredoningen før bakdøra brått slo opp, og ut jumpet to lange og hengslete fyrer i svarte skinnjakker. Før Marie fikk summet seg, hadde de brutalt tatt tak i armene hennes og bendt dem bak på ryggen.


Hvis du ønsker boka i postkassa ved utgivelsesdato, så send meg en e-post til randi.landmark@gmail.com.
Oppgi adresse og antall eksemplarer, hvis du skal ha flere enn 1.

Boka er ventet klar for utgivelse i mai, den blir på ca 250 sider og koster 249,- + 30,- i porto/ekspedisjonsgebyr.

1 kommentar: