onsdag 23. juni 2010

«Lystløgneren» har kommet fra trykkeriet

Det er noe med noen skiløpere. Det er noe med klokkeslettet fem. Det er noe med ei hengebjørk...


I dag fikk jeg et trykkferskt eksemplar av «Lystløgneren» i posten. Da regner jeg med at det bare er snakk om dager eller timer før alle som har forhåndsbestilt får boka hjem til seg.

Jeg har gledet meg og vært spent – jeg har lengtet lenge etter dette øyeblikket!
Når jeg får boka i hånda slik, er jeg først opptatt av å sjekke at alt ser greit ut – at ikke innmaten er satt opp-ned i permen, at det ikke er feil i vaskeseddel eller på omslaget for øvrig.
Alt ser bra ut, men jeg er fremdeles fryktelig spent. Hva kommer dere lesere til å synes?

Mens jeg venter på dommen kan jeg more meg med å søke på ordene ”Lystløgneren Randi Landmark” i google, og se om jeg får noen treff…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar