mandag 9. november 2009

Det er von i hangande snøre

Nå har jeg to "snører" ute: Roman hos et forlag, og en novellesamling er postlagt i dag og på vei til et annet.

I forrige uke tok jeg kontakt med Publica og lurte på hvorfor jeg ikke har fått salgsoppgave på lenge. I informasjonen jeg fikk fra forlaget sto det at jeg skulle få slik salgsoppgave annenhver måned i bokas utgivelsesår. Forlaget svarte meg at det er slutt på å få oppgave så ofte; nå får man det ved årsslutt, noe som er vanlig i de aller fleste forlag.
Selv om jeg ikke skulle fått salgsoppgave før ved årsslutt, var forlaget så vennlig at de ga meg en nå. 50 eksemplar er solgt i løpet av de seks siste månedene.
Det var ikke mange, men det er i alle fall noen! Hurra!

2 kommentarer:

  1. Så produktiv du er! Utrolig imponerende! Da er det bare å si tvi tvi for begge bøkene!

    SvarSlett
  2. Hei Murmel!
    Produktiv og produktiv... Frid Ingulstad er hva jeg vil kalle produktiv - med ny bok annenhver måned.
    Manusene jeg har inne hos forlag nå er ting jeg skrev for to-tre år siden, og som jeg siden har flikket på i ørten omganger.
    Men tusen takk for tvi-tvi! Det trenger jeg!

    SvarSlett